Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sabtu, 16 Mei 2009

Mimpi ngeri di siang hari

Memang habit aku tidur waktu petang. Nikmat je rasanya. Tak caya cuba korang tido waktu petang.


Lena giler aku tido petang tadi. Siap mimpi lagi. Cuma mimpi aku petang ni agak seram gak la. Bila bukak mata, Perghh, tarik naas lega aku. Nasib baik hanya mimpi. Kalau lah betul-betul kejadian, pitam den.


Korang nak tau ke apa yang aku mimpikan? He he he, aku mimpi bini aku melahirkan anak kembar. Bukan kembar 2, bukan 3, tapi KEMBAR 4!!! Lelaki semuanya lak tu... gilalah punya mimpi. Dalam mimpi tu pun aku dah tak tentu arah, inikan pulak kalau realiti. Sorang jantan pun separuh gila aku sekarang ni, ni kan pulak dapat sekali 4 sekaligus.


Ish ish ish,ngeri betul mimpi aku ni... Aku tahu anak ramai tu rezeki. Bukan aku nak tolak rezeki, cuma aku rasa aku belum bersedia lagi nak terima anak ramai-ramai sekaligus... Tapikan, comel gak anak-anak kembar aku tu. Sebijik macam muka bapak dia. Comelkan?

Gambar ni aku jumpa kat internet. Orang ni ada anak kembar 6. Hambek kau.... Ish ish ish...

3 ulasan:

syirfan berkata...

tidur petang-petang?

tak berunah yer... Dari zaman sekolah lagi... hahaha

Mjkhir berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Mjkhir berkata...

dah jadi hobi la incik...
susah nak tinggal tebiat yang satu tu..