Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Isnin, 18 Mei 2009

Selamat hari guru

Pertama sekali aku nak ucapkan selamat hari guru kepada semua guru, khususnya pada guru-guru yang pernah mendidik aku. Terima kasih cikgu kerana menjadikan aku seorang insan. Tanpa tunjuk ajar kalian, tak mungkin aku mengecap nikmat hidup ini.

Apa yang aku nak cerita kali ni adalah pasal anak aku dan hari guru. Macam biasa, rutin aku memeriksa beg sekolah Isya. Aku terjumpa sekeping kad ucapan untuk hari guru. Tah bila masa dia beli aku pun tak tahu. Agaknya dia beli di Koperasi Sekolah kot. Sejak dah pandai kira duit ni, asyik nak belanja je dia ni. Ikut perangai Mama dia lah tu. ish ish ish......

Aku baca apa yang dia tulis untuk bagi kat cikgu dia. Ha ha ha, tergelak aku baca apa yang dia tulis. Korang nak tahu apa yang dia tulis? Korang baca lah sendiri....

Cikgu selamat hari guru

cikgu terima kasih atas tunjuk ajar

saya tahu yang saya ni memang murid yang tak setia kepada cikgu
saya harap saya boleh minta maaf atas dosa saya selama ini
saya harap cikgu terimalah kat daripada saya ini
selamat hari guru dari Batrisyia.


Ha ha ha ha ha.... (gelak sampai tak de suara)

p/s: jangan bagi tau Isya, aku dah curi baca kad ucapan hari guru tu.... Ha ha ha ha ha ha Adooi... sakit perut..

3 ulasan:

kakchik berkata...

tergelak juga..say bukan murid yg setia ytuh camner ekkk?

Mjkhir berkata...

tu yang kawe pening tu... ha ha ha

Tanpa Nama berkata...

ces...curi2 baca kat(kad) org...ayah yg xsetia..cesss...kalo xnak isya tau kire halal utang ek?bole...heheheh-acu