Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Ahad, 7 Jun 2009

Hobi terbaru aku

Sejak 2 mwnjak ni aku rasa aku mempunyai satu hobi baru. Aku suka kumpul fridge magnet. Belum banyak lagi koleksi aku. Akan aku tambah koleksi ni sikit demi sikit.

Rasa-rasanya kalau dah ada byak fridge magnet dalam koleksi aku, nak bukak galeri online la pulak. Tujuannya adalah untuk berkongsi maklumat, bertukar koleksi dan urusan jual beli. Memang ramai pengmpul fridge magnetke Mesia ni sebenarnya.

Kalau korang ade terjumpa fridge magnet yang cantik-cantik, tolongbelikan untuk aku yek, nanti aku bayor. NAk bagi free pun apa salahnye, he he he....

2 ulasan:

mkazhar berkata...

ELEH...NAK TUNJUK PETI AIS BARU LE TUUU...HEHEHHE

Mjkhir berkata...

dengki la tu... hi hi hi