Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Rabu, 29 Julai 2009

Aku, facebook dan Farm ville


Sejak 2 menjak ni, aku suka layan laman sosial facebook. Kat facebook ni, kita boleh cari kawan-kawan kita (baru dan lama). Boleh la aku anggap facebook ni sebagai program jejak kasih. Ramai kawan-kawan lama yang dah terputus hubungan boleh di temui di laman ini.


Salah satu sebab mengapa aku suka layan facebook ni sebab aku dah jatuh cinta dengan aplikasi games yang ada dalam facebook ni. Sebenarnya banyak games yang ada. tapi yang paling aku suka main Farm ville. Hari-hari aku dok layan main game farm ville. Syok ooo


Ake ke jadahnya farm ville ni? Ala, games doa simple je. Kita jadi petani moden. Bajak, tanam, tuai, jual, dapat duit, beli benih ke, beli pokok ke, luaskan ladang ke, macam-macam lagi la... Aku sekarang dah ada 7 jiran kat farmville ni. Aku ak cukupkan 8 org jiran untuk melayakkan aku untuk menambah keluasan ladang aku. So pada korang yang baca blog ni, sudi-sudi la jadi jiran aku dalam farm ville ni yek...


Senang je cara dia, korang add aku sebagai kawan korang. nanti aku invite korang untuk turut serta dalam games ni. Pas tu korang acceptla ye. korang search nama aku kat facebook (Mohd Jamal Khir).


Jangan lupa tau...

7 ulasan:

*∽ IZAN ∽* berkata...

Bossss!! Tengok anak buah nih syoookkk abeh layan game! kantoiiii!! Hahahahah

erni berkata...

mana2 blog baca skarng ni mesti ada cite pasal game ni..hehe..

Mjkhir berkata...

memang best oo main game ni...

elleh, cik Izan, tak pe, bos kita sporting la..

Tanpa Nama berkata...

best ke?? ingat Mafia War je yg best..haha..
meh fB url..
beskalpancit@gmail.com

Unknown berkata...

same ler add fb duke_webnet@hotmail.com bleh men game nie :)

Mjkhir berkata...

ok cik beskal en cik Azizi, gua dah add lu dorang...

viller berkata...

Salam perkenalan. Saja blog hopping dan terjumpa laman ni.
Saya pun suka main farmville.
Saya banyak ikuti perkembangan terbaru dan strategi2 serta tips-tipss yang sedia ada di sini
http://farmville-master.blogspot.com/