Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Ahad, 1 Mac 2009

Aku VS Rokok



Aku tak tau lah tah kenapa susah sangat aku nak tinggalkan kekasih hatiku ini. Dah berbagai macam cara aku cuba tinggalkan menatang ni, tapi aku belum cukup kuat.

semakin aku cuba membuang benda ni jauh dari ngatan aku, semakin banyak pulak rokok ni aku sedut. Parah tol cam ni.

Siang tadi, anak sulung aku, Isya bising pasal aku isap rokok. Guru besar dia kata rokok ni di ade racun kat dalam dia, nanti boleh mati. Sayang jugak anak aku kat bapak dia.

Bini aku dah malas nak cakap dah, dia biar je, agaknya nak tunggu aku mati cepat kot... ish ish ish. Dia tak larat nak cakap dah, aku je yang buat tak dengar...

Aku cube, ye aku akan cube buang ko rokok, tapi lepas abis kotak yang ni la... (he he he - ayat biasa aku ucapkan bila datang semangat nak berenti konon,,)

Tiada ulasan: