Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Selasa, 10 Mac 2009

Ita dah semakin sihat


hu hu hu suka betul ati aku bila aku dapat tau adik aku sorang ni dah sehat dah. Dia dah dapat jalan tanpa bantuan tongkat lagi. Bila tengok gamba dia jalan-jalan ngan family dia kat melaka, lega hati aku.



Dia siap gi ronda-ronda, naik Eye On Malaysia tu... Aku lom rasa nak naik benda ni lagi. Bini aku dah bising dah ajak aku naik benda ni. Nama je orang melaka, tapi jarang bawak dia jalan-jalan pusing bandar melaka. Tak pe, nanti la, bila ade masa aku bawak keluarga aku gi makan angin kat bandar melaka.


p/s: budak besar cam teddy bear sebelah adik farah tu, tunang dia,
Idan namanya...








3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

whoaaa.......besh aa..baca angah punya blog!!!alhamdulillah ita dah tak guna tongkat ya....syukur kan...ngeri ja dengar n tengok keta dia...siap naik eyes of msia lagik tuh..kakchik n family pun idak pernha naik..hahahah..betul tuh..tak sempat nak bawak budak2 jln melkaa..even org melaka....ehheh..kim slam ema ya...

Tanpa Nama berkata...

uhu.. alhamdulillah.. kuatkan semangat ye k.ita.. sampaikan salam nurul buat k.ita~

Mjkhir berkata...

Insya Allah, ..
KAk cik punya fp pon best layan, sampai tak terlayan.

hu hu hu padat gile citer & foto family kak cik.
hu hu hu

oraitla beskal pancit