Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Selasa, 24 Mac 2009

Aku buat pizza




He he he. Hari ni aku mc. Aku kan kena demam campak. Abis badan dah berbintik-bintik cam rimau!!! huh...

Apa yang aku buat kat umah? Aku kemas umah sikit, layan internet, tidur, makan dan buat pizza!!! ya aku buat pizza. Pizza maggi, hi hi hi.

Sebenornye anak aku dah request pizza maggi ni since ari sabtu, tapi aku tak sihat. Aku tak larat nak buat. So, petang tadi takde ape nak buat, aku pun buatla pizza maggi kesukaan diorang ni. Bukan susah nak buat cuma kena pakai maggi, telur dan sedikit bawang, tu je... (aku buat simple je)

Kiranya pizza tu nanti jadi makanan untuk diorang dalam kereta nanti la. Pukul 5.20 aku keluar amek mama balik kerja, dan terus ke Kampung Baru, amek Haziq lak kat umah baby sitter. Pastu gi ambik Isya lak kat sekolah dia.

Balik je dari sekolah, dia suka gila bila aku bagi bekas tupperware yang mengandungi makanan kegemaran diorang tu. Aku potong 8 bahagian pizza tu, diorang makan, tinggal sepotong je tak abes. Huh, memang kebulur betul anak-anak aku tu. Bini aku pun apa kurangnya, sebat gak pizza tu...

korang nak pizza tak? hu hu hu hu




4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wahh! sedapnye.. da ble bayang da rs die cmne... nk try gk ar! kekeke..

Zaman Razak berkata...

hehe..
tetibe perut rase lapar..
haha...

Mjkhir berkata...

yam yam... sedap tau....

Tanpa Nama berkata...

nak belajar n nak rasa...