Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Rabu, 4 Mac 2009

Balada Upin & Ipin - Hantu durian



Sape dah tengok Upin dan Ipin - Geng pengembaraan bermula?

Anak-anak aku suka gila bila aku bawak diorang pegi tengok wayang. Mama dia pun suke.. (mana tak suke, aku yang kuar duit.. hu hu hu aritu Aji baKHIR dah kena ketuk)

Dalam citer tu si Singh dan Silly (akak salleh) jadi antu durian. Memang ade ke antu durian ni? Camne rupe dia yek? Cam ni ke?


ade motif tersirat ni... ape dia? fikirlah... entah, aku pun tak tau...


Raja segala buah, termasuk buah kelapa sawit...

lelong, lelong 2 singget 2 singget 2 singget!!! - leh jual kat ebay ke?


Ni sume gambar durian ngan beskal pancit opsss silap lak, beskal Opah Mertua ku, he he h e (beskal pancit jgn marah).... Aku amek gamba ni masa musim durian yang lepas kat bawah umah dia di Kg Teluk Sena, Bota Kiri, Parit, Perak.


Memang pesen umah kat sana tinggi-tinggi sebab umah opah aku ni dekat ngan Sungai Perak. Kira nak selamat dari banjir la ni...

Best o makan dian.... Shedaaaappp!!!!

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ohhokk ohookk..tersedak plk.. cam ade org sebot name... ! heh~

Zaman Razak berkata...

ahaha..
upin & ipin
mmg best..
yg x de anak
pon rase cam ade anak..
sbb budak2 kecik bersepah2
dalam wayang tue..
tarik sana..tarik sini..
siap berlari2 lg..
ahaha..
by the way..
durian bau nye amat la...
dashat..
x suke2!!!

Mjkhir berkata...

cheittt.. pooraaahhh..
ko x suke?
aku suka bangat sama ini buah

Tanpa Nama berkata...

chieh...
dh mcm ruang keluarga plak blog bang ngah nih!!!
ahaks

Mjkhir berkata...

ye tak ye kan, keluarga Cik Mamat Parang Tumpul!!!

erni berkata...

uik beskal opah masuk blog..dasat..dasat.,

Mjkhir berkata...

erni, kena bayar royalti kat opah ke, gambo beskal dia masuk blog?