Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Jumaat, 13 Mac 2009

Aku jumpa sedara korang!!!!

Ni cerita pasal tahun lepas. Aku ade bawak anak-anak aku jalan-jalan. Tengah jalan-jalan tu, aku jumpa ngan sedara korang... Sombong tol dia sekarang, buat tak nampak je... Bila aku tegur pun dia buat-buat tak kenal. Aku siap lambai-lambai lagi u... Ade ke patut?


Dah la tempat tu ramai orang. Malu gila aku depan anak bini aku. Yang aku geram tu, dia boleh pandang je aku, senyum pun tak. Hangin satu badan aku aritu. Korang mesti tak caya punya kan. Tapi ini cerita betul. Kalau Mr Aben, tak kenal aku, aku kejar dia, Nasib baik la sedara yang ni aku tak leh nak kejar. Kalau tak... hmmm tau lah dia.


Korang jangan la terperanjat lak kalau korang jumpa dia pun dia buat tak kenal ngan korang. Memang sejak dia duduk kat kelumpo ni, dia dah banyak berubah. Tak sedar diri, dia lupa asal-usul dia. Malu nak ngaku asal usul dia. hampeh tul. Nasib baik aku kat tempat awam. Kalau aku jumpa kat parking keta, aku langgar je dia ni. (bengang gila ni,...)


Aku sempat snap gamba dia. Kalau ko terserempak ngan dia ni, baik buat tak kenal je la. Anggap je dia ni macam binatang!!! Tak yah la korang tegur-tegur, menyampah aku. SOMBONG gila. Mentang-mentangla sekarang ni dah ade kedudukan, jadi perhatian masyarakat, sampai keluarga pun dah tak kenal...


Ni, kat bawah ni gambar sedara korang...--->


he he he jangan marah.. Im sorry.. hu hu hu

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

cilakak tol~
gua.com.my da bkorban2 nk bc smpi ending!!
eyy!!

Zaman Razak berkata...

ceit..
sedara kite??
huh!! apakah??
xpasal2 nama gua tersangkut kan..
Congrates Mr Jamal~~~~~



p/s;- cam tau2 je org nak bace Blog die nie..huh!

Mjkhir berkata...

hu hu hu,

marah nampak...