Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Selasa, 3 Mac 2009

videoku di youtube

dulu aku ade buat satu movie amateur gila punya... testing je masa tu
aku upload kat youtube. Korang nak tengok ke? nak? ha tengok la...

Yang bawah ni gambar masa sukan sekolah tadika Isya dulu. Dia menang acara ni. cerita dia lebih kurang cam ni...

Hari ni aku dan Mama amek cuti sebab Icha ade sukan. Dia memang mengharapkan kami hadir memberi sokongan. Tak sia-sia aku datang hari ni sebab anak aku berjaya jadi johan dalam acara yang dia sertai.

Icha masuk acara tarik bola dalam gelung. Sebelum tu dia dah give up dah sebab dia tak reti nak buat. Dia kata dia selalu dapat tempat yang terakhir. Susah katanya. Tak sangka anak sekecil 6 tahun dah tahu berputus asa. Nampak sangat kekecewaannya sampai dia kata dia tak nak datang masa hari sukan tu nanti.

Aku terus bagi motivasi dekat dia. Aku tak nak anak-anak aku tewas sebelum berjuang. Aku terus bagi dia semangat, suruh dia berlatih dekat rumah. Akulah menjadi jurulatih dia. Setelah beberapa kali mencuba akhirnya dia pandai untuk melakukan tugasannya.

Namun begitu aku tidaklah meletakkan harapan yang begitu tinggi untuk dia memenangi acara tersebut. Yang penting bagi aku, Icha sudah melakukan yang terbaik!!!

Tak sangka lak aku masa acara tu berlangsung, dia dengan relax macam tak de tekanan terus memulakan langkahnya. Aku tengok dia meninggalkan pesaingnya terlalu jauh di belakang. Dengan yakin, dia meneruskan langkah hingga ke garisan penamat dan Icha telah menjadi johan untuk acara ini...

AKU BANGGA!!!



Tiada ulasan: