Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Selasa, 24 Mac 2009

Aku kena demam CAMPAK!!!

tensionnye aku...

aku kena demam campak. Cam budak-budak lak... Abis gatal2 satu badan. Lucky tak kena chicken pox. Aku rasa aku dah pernah kena demam campak ni 14 tahun yang lepas, tapi boleh kena balik.

Ari ni aku MC. Aku start demam ari jumaat aritu. Seram sejuk satu badan. Abis sakit sendi-sendi. Pastu naik ruam merah. Aku dah takut dah. Ye lah mana taknya, sekarang ni kan musim denggi ngan chikungunya.

Dah 3 kali aku gi klinik. Nasib baik doktor kata bukan denggi, Lega, kalau tak parah dibuatnya. Memang susah kalau aku masuk spital ni, Maklumlah aku sorang je yang boleh drive. Nampaknya, aku kena suruh mama belajar memandu ni. Manalah tau kalau ada apa-apa 'cekemasan' ke....

ok la, badan aku ni gatal tahap cipan ni. ku nak makan ubat, nak sapu krim kat badan pastu nak tido. BAngun tido nanti nak gi cari air kelapa muda lak. Nasib baik kedai mamak kat bawah ni ada jual.....

Tiada ulasan: